გაკვეთილის მასალები

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის  მთავარი თემა
სპირტები

სწავლების საფეხური
მე-11-კლასი

მოსწავლეთა პროფილი
26-მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ალკოჰოლატებში გარკვევა
რა ზიანის მოტანა შეუძლია ალკოჰოლს
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები

მოსწავლემ უნდა იცოდეს- ზოგი სპირტი მომწამლავია, იწვევს სიბრმავეს ზოგ შემთხვევაში კი სიკვდილს
წინასწარი ცოდნა

რადიკალების ზოგადი ფორმულა,ალკენები
შეფასების საგანი და პროცედურები

მოსწავლის აქტივობა გაკვეთილის პროცესში
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები

             I.        სახელმძღვანელო,
           II.        სლაიდები
         III.        პლაკატი-სპირტის მოდელით და ზოგადი ფორმულით
.
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი

გაკვეთილი მიმდინარეობს კითხვა-პასუხის რეჟიმში,სხვადასხვა სპირტის მოდელის დაკავშირება შესაბამის ქიმიურ ფორმულასთან

                                         შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი

     დაბალი
         4-5 
საშუალო
     6-8  
მაღალი 
   9-10
პრეზენტაცია
თუ მოსწავლე არ ასრულებს მასწავლებლის მიერ მიცემულ დავალებას, გაკვეთილს კი სწავლობს მხოლოდ დადებითი ქულის მისაღებად.
თუ მოსწავლე ასრულებს საშინაო დავალებას, გაკვეთილზე ცდილობს იაქტიუროს.
თუ მოსწავლე აქტიურობს, ასრულებს ყოველდღიურ საშინაო დავალებას, მოიპოვებს დამატებით ინფორმაციას მასალის გარშემო.
აქტიურობა
თუ ვერ პასუხობს მასწავლებლის მიერ დასმულ ვერცერთ შეკითხვას
თუ მოსწავლე ინტერესდება ახსნილი მასალით.
თუ მოსწავლე ცდილობს მის მიერ მოძიებული მასალა გააცნოს მასწავლებელს და მოსწავლეებს
საშინაო დავალება
თუ მოსწავლეს დავალება არ აქვს ან გადაწერილი აქვს
თუ მოსწავლე ასრულებს დავალებას, მაგრამ აქვს ხარვეზები.
თუ მოსწავლე მუდმივად ასრულებს დავალებას









პრეზენტაცია
 



1 comment: